Zakład Mechaniczny HML Nosewicz Jednostka Innowacyjno-Wdrożeniowa Spółka Jawna
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt:
„Internacjonalizacja przedsiębiorstwa ZAKŁAD MECHANICZNY HML NOSEWICZ JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA SPÓŁKA JAWNA na rynek chiński i hiszpański, wytwarzającego specjalistyczne zbiorniki adresowane do branży przemysłowej, ze szczególną rolą branży chemicznej.”
Opis projektu:
Zakład Mechaniczny HML Nosewicz Jednostka Innowacyjno-Wdrożeniowa Spółka Jawna po wnikliwej analizie wybranych rynków podjęła decyzję o przeprowadzeniu ekspansji na rynku zagranicznym: Chin i Hiszpanii. Głównym produktem objętym internacjonalizacją będą zbiorniki adresowane do branży przemysłowej,
W celu świadomego i rozważnego wejścia na rynki Chin i Hiszpanii zaplanowano następujące kroki:
- Zakup usługi doradczo-analitycznej w zakresie promocji
- Zakup usługi doradczo – analitycznej w zakresie opracowania kluczowych procesów
- Zakup usługi marketingowej i offline w zakresie promocji wybranych produktów
- Zakup usługi marketingowej i online w zakresie promocji wybranych produktów
- Wytworzenie oraz przetłumaczenie zaprojektowanych materiałów promocyjnych
- Zorganizowanie udziału Wnioskodawcy w targach ACHEMA 2022 w charakterze wystawcy
- Zakup środka trwałego w postaci żurawików warsztatowych
- Nabycie wartości niematerialnych i prawnych w postaci oprogramowania do projektowania 3D
- Zakup usług doradczych w zakresie wyszukiwania, selekcji klientów i nawiązania kontaktu
- Zorganizowanie udziału Wnioskodawcy w misji gospodarczej na terytorium Chin
Czas trwania projektu określono na: 09.05.2022 – 04.09.2023 r.
Cele projektu:
Celem projektu jest internacjonalizacja działalności na nowych rynkach zagranicznych tj. Chin i Hiszpanii
Planowane efekty:
1. Pozyskanie nowych rynków zagranicznych w postaci Chin i Hiszpanii
2. Wzrost przychodów, po przez wzrost eksportu co najmniej o 15 % do końca 2025 roku.
3. Uzyskanie wzrostu dochodu, który pozwoli na dalsze inwestycje sprzętowe, badawcze i infrastrukturalne w celu zwiększenia konkurencyjności oraz skali działania firmy
4. Nawiązanie nowych kontaktów międzynarodowych, co pozwoli na dalszą ekspansję zagraniczną na nowe rynki.
Wartość projektu: 996 658,19 PLN
Wkład Funduszu Europejskiego: 688 802,82 PLN